Marketingový plán má smysl
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 25. 11. 2021 8:34
- Zobrazeno: 153
Marketingový plán je jednoduchý dokument, který dává marketingovým aktivitám systematickou podobu. Pomáhá firmě dojít k vytčenému cíli, zvyšuje obrat a zisk, šetří peníze za marketing, motivuje podnikatele a informuje zaměstnance.
Při tvorbě marketingového plánu vycházíme ze současného stavu – čím se firma zbývá, jaké je její poslání a jaké má vize. Důležité je také znát aktuální stav firmy a její postavení na trhu. Neméně důležitá je nutnost znát konkurenci a potřeby potenciálních zákazníků. Odpovědi na tyto a řadu dalších otázek nám přináší SWOT analýza.
Když známe současný stav, vytyčíme si cíl, kterého bychom chtěli dosáhnout. Cíl určujeme tak, abychom mohli po stanovené době jasně vyhodnotit, zda jsme požadovaného cíle dosáhli či ne. Cíl musí být jasně měřitelný.
Abychom vytčeného cíle dosáhli, určíme si marketingovou strategii a rozpracujeme ji do tzv. marketingovém mixu. Navrhneme konkrétní marketingové úkony v časovém harmonogramu. Vyhodnocovat by se měly veškeré měřitelné aktivity v průběhu realizace celého marketingového plánu. Vzhledem k tomu, že některé marketingové aktivity nejsou měřitelné, je vhodné provádět vyhodnocení plnění marketingového plánu po předem určených časových obdobích – např. kvartálně.
Cena a rozpočet za tvorbu a realizaci marketingového plánu by měla vycházet z finančního rozpočtu firmy určené na marketing a z cílů, kterých chce firma dosáhnout. V rozpočtu marketingového plánu nesmíme zapomenout na žádné marketingové aktivity – včetně marketingových výzkumů, analýz a vyhodnocování.
Jedna z nejdůležitějších otázek závěrem: Myslíte si, že sestavení, realizace i vyhodnocení marketingového plánu je pro běžnou výrobní či obchodní firmu výhodnější provádět svépomocí, i když s marketingem firma nemáte velké zkušenosti, nebo je pro takovouto firmu efektivnější využít služeb zkušené profesionální marketingové agentury?
Podrobnější informace o problematice sestavení a realizaci marketingového plánu se dozvíte u naší marketingové společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. První konzultace je zdarma.
https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/
Jak postupovat při renovaci domu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 25. 11. 2021 8:33
- Zobrazeno: 166
Pokud se rozhodnete renovovat dům postupně v jednotlivých etapách, je důležité volit správný postup a při renovaci jedné části domu počítat s dalším postupem oprav.
Správný postup by měl být takový, že si nejprve určíte cíl, kterého chcete dosáhnout a na základě toho si necháte zpracovat kompletní projektovou dokumentaci. Až následně zvolte jednotlivé kroky renovace, které na sebe budou navazovat a můžete si tak naplánovat i jejich rozložení v čase.
Většina majitelů domů začíná při renovaci výměnou oken. Ideální je, pokud jsou okna měněna současně se zateplením fasády. Pokud tomu tak není, je důležité se zateplením fasády počítat a nová okna již umístit tak, aby nedocházelo k tepelným mostům při zateplení fasády.
V případě zateplování fasády je důležité ověřit, zda je hydroizolace zdiva plně funkční nebo zda bude nejprve nutné chránit zdivo proti vzlínající vodě.
Při výměně oken a zateplení fasády dochází k vzduchotěsnému uzavření vnějšího pláště budovy. Tím se zvyšuje riziko vzniku plísní a dalších škodlivin v interiéru. Nejvhodnějším způsobem větrání je tzv. řízené větrání se zpětným získáváním tepla, tedy rekuperace, které nejen zaručí kvalitní vnitřní prostředí, ale i významné úspory tepla.
V případě plánované instalace vnějších stínících prvků na okna, je nutné s tím počítat i při zateplování fasády.
V krátkosti jsme se snažili vám ukázat, že postupnou renovaci domu je nutné řádně naplánovat a neřešit jednotlivé kroky bez návaznosti na další stavební úpravy. Pokud o renovaci vašeho domu uvažujete, kontaktujte naši společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Naši odborní pracovníci s dlouholetou praxí vám poradí a doporučí nejvhodnější způsob řešení. V případě vašeho zájmu připravíme i projektovou dokumentaci a případně provedeme kompletní realizaci.
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/2021/11/19/jak-postupovat-pri-renovaci-domu/
Jak přimět zaměstnance k používání OOPP?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 25. 11. 2021 8:31
- Zobrazeno: 152
Pro zaměstnavatele leckdy bývá těžké přimět zaměstnance, aby důsledně používali přidělené ochranné pracovní pomůcky. Nejčastěji se pracovníci vymlouvají, že přidělené OOPP jsou nepohodlné a omezují je v práci.
Legislativní nařízení ukládají každému zaměstnavateli povinnost poskytnout svým zaměstnancům osobní ochranné pracovní prostředky. V zájmu každého zaměstnavatele by měla být maximální ochrana zdraví svých zaměstnanců a snaha předcházet veškerým možným úrazům a poškození zdraví. Zaměstnanec je podle zákoníku práce povinen dbát o svou bezpečnost a také o bezpečnost a zdraví ostatních osob. Z toho plyne, že je povinen dodržovat předpisy k zajištění BOZP a používat ochranné pomůcky.
Zaměstnavatel může přimět zaměstnance k používání OOPP třeba prostřednictvím restrikcí. Vhodnější ale je, poskytnout mu takové ochranné pracovní pomůcky, které pro něj budou pohodlné a nebudou jej omezovat v práci. Řešením tak jsou ochranné pomůcky značky uvex, které zajišťují potřebnou ochranu při maximálním pohodlí. Dosažená ocenění jsou důkazem toho, že kvalitní a maximálně funkční produkty mohou i dobře vypadat.
Vysoce funkční osobní ochranné pracovní pomůcky značky uvex využívající nejmodernější patentové technologie v České republice na trh dodává společnost UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
https://www.uvex-safety.cz/cs/
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/individualni-oop/
https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/jak-primet-zamestnance-k-pouzivani-oopp/
Firemní večírek pro zaměstnance posiluje loajalitu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 1. 11. 2021 12:16
- Zobrazeno: 151
Období konce roku je ideální příležitostí k bilancování a k příjemnému setkávání. Firemní večírek pořádaný pro zaměstnance se v tomto období stává ve většině firem již tradicí.
Budování dobrých vztahů ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy. Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.
Odborníci na mezilidské vztahy se shodují, že zaměstnanci si cení informací o firmě a o jejích cílech. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí firmy a týmu a stávají se loajálními. Loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.
U firem s větším množstvím zaměstnanců a firem s více pobočkami je firemní setkání jedinečnou příležitostí, kde se mohou všichni zaměstnanci setkat a seznámit.
Pokud je firemní akce obohacena o skupinové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.
Firemní setkání je jedním z důležitých způsobů komunikace mezi vedením firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí marketingových aktivit firmy. Neformální atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci.
Každá marketingová aktivita by měla mít co největší efekt a přínos pro firmu. Proto je vhodné na uspořádání firemní akce využít služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků.
Uvědomte si, že příjemný a nezapomenutelný zážitek a odreagování od každodenního stereotypu a stresu je pro zaměstnance odměnou s vyšším účinkem než finanční dar.
Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce patří marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
https://www.aneri.cz/sluzby/poradani-akci/
https://www.aneri.cz/2021/10/19/firemni-vecirek-pro-zamestnance-posiluje-loajalitu/
Aktuální téma – zateplení domu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 1. 11. 2021 12:14
- Zobrazeno: 146
Velký nárůst cen energií opět připomíná nutnost zateplení domů jako jednu z mála cest, jak snížit platby za vytápění.
Zateplení domu je samozřejmě velká investice, ale její návratnost je stoprocentní a čas návratnosti se díky cenám energií zkracuje. Náklady na zateplení lze navíc snížit využitím programu zelená úsporám. Na otázku jak a čím zateplit dům, aby zateplení bylo co nejefektivnější, za rozumnou cenu a bezproblémové, nelze říci paušálně. Každý dům je jiný a vždy je při zateplování nutné vycházet z konkrétního provedení daného domu.
Kontaktujte naši společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce a my z odborného hlediska posoudíme váš dům a navrhneme nejvhodnější způsob zateplení domu – včetně výměny oken apod. V případě vašeho zájmu můžeme provést i celkovou realizaci a můžeme vám pomoc s vyřízením dotace z programu zelená úsporám.
Zakládáme si na osobním přístupu, profesionalitě a fair play jednání. Při realizaci používáme kvalitní materiály a vždy důsledně dodržujeme technologická doporučení výrobce a naši stavbyvedoucí kladou důraz na kvalitu provedení.
Neváhejte nás nezávazně kontaktovat. I když se pro realizaci zateplení s naší firmou nerozhodnete, každá konzultace s odborníkem pro vás bude určitě přínosem.
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/2021/10/19/aktualni-tema-zatepleni-domu/
Pečujte o své oči a chraňte je
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Lékařství, zdraví, krása
- Vytvořeno 1. 11. 2021 12:13
- Zobrazeno: 175
Zrak patří k našim nejdůležitějším smyslům a jeho poškození bývá často nevratné. Základní ochranou očí bývají vhodné brýle.
Ochranné brýle je nutné vybírat podle toho, s jakými materiály člověk pracuje a v jakém prostředí a ne pouze podle ceny. Investice do bezpečí a ochrany zdraví by měla být ta poslední, na které se bude šetřit.
Značka uvex nabízí ochranné brýle pro každé pracoviště, sport i volný čas. uvex je lídrem v inovativních technologiích, a tak brýle této značky poskytují maximální ochranu. Dalším bonusem brýlí uvex je absolutní pohodlí při jejich nošení. Je pochopitelné, že pouze ochranné pracovní pomůcky, které jsou pohodlné a neomezují při práci, budou vždy a řádně požívány.
V minulosti měli problém s používáním ochranných pracovních brýlí ti pracovníci, kteří používají ještě brýle korekční. Mnohdy jediným řešením bývalo používání brýlí přes brýle, a to opravdu přináší velké nepohodlí a omezení při práci. uvex přišel s řešením i pro pracovníky, kteří potřebují korekční brýle. Ochranné korekční brýle jako individuální ochranná pomůcka vyrobená dle potřeb konkrétního pracovníka.
K ochraně očí patří nejen používání kvalitních ochranných brýlí, ale i pravidelné návštěvy lékaře a nepodceňování únavy očí. Proti únavě očí zejména při dlouhodobém soustředěném pohledu do jednoho místa pomáhá jednou za půl hodiny až hodinu přerušit práci, projít se a svůj zrak zaměřit někam do dálky – nejlépe do zeleně přírody. Oči si tak odpočinou a zrak se opět vyjasní.
Závěrečné doporučení pro všechny. Chraňte své zdraví. Značka uvex se vám s tím svými produkty snaží maximálně pomoci.
Veškeré ochranné pracovní pomůcky značky uvex můžete koupit u společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
Reklamní a dárkové předměty jako účinný marketingový nástroj
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 12. 10. 2021 6:45
- Zobrazeno: 137
Firemní dárkové předměty upevňují obchodní vztahy. Kvalitní reklamní a dárkové předměty stále patří mezi nejvhodnější marketingové nástroje.
Není nutností obdarovávat za každou cenu, ale je dobré si uvědomit, že firemní dárkové předměty velmi pozitivně ovlivňují vnímání firmy jejími zákazníky. Dárky upevňují pozitivní vztahy, posilují důvěru, ve svém důsledku vedou k vyšší ochotě nakupovat a pomáhají prominout občasné obchodní chyby a nedostatky, ke kterým může dojít.
Pokud se rozhodneme dárkové předměty zahrnout do našeho balíčku marketingových a reklamních nástrojů, nastává leckdy nejtěžší problém – jaké dárkové předměty vybrat. Reklamním dárkem může být v podstatě cokoliv, co má nějakou užitnou hodnotu a na co lze umístit firemní logo. Originalita a zajímavost je při současné široké nabídce předmětů jistou nutností. Ze zkušeností lze říci, že současným trendem v této oblasti je vyšší kvalita provedení a originální design. Dárek s nižší kvalitou, který nelze použít či který nevydrží použití, ke kterému je určen, může mít opačný efekt.
Primárně by měl reklamní předmět korespondovat s cílovou skupinou, pro kterou je určen. Zlaté pravidlo při výběru reklamních předmětů – zapomenout na cetky, řídit se použitelností.
Dárkové a reklamní předměty rozdělujeme na takzvané rozdávací a luxusnější. Rozdávací dárky jsou vhodné pro obchodní návštěvy či schůzky, prezentace na veletrzích, oslavy firemních výročí a jako vánoční dárky pro zaměstnance, kolegy a zákazníky. Luxusní dárky jsou určeny pro významné obchodní partnery a významné návštěvy.
Při rozhodování, zda součástí našeho marketingu budou firemní dárky, si musíme uvědomit, že užívaný předmět společně s brandingem je jedinečným způsobem podpory prodeje.
Určitě se vyplatí poradit se při výběru vhodných dárků s odborníky. Jaké dárky zvolit a jak řešit jejich potisk či označení logem určitě poradí odborní pracovníci společnosti ANERI s.r.o. z Liberce.
https://www.aneri.cz/sluzby/reklamni-plochy-reklamni-predmety/
https://www.aneri.cz/2021/04/21/marketing-nemusite-resit-svepomoci/
https://www.aneri.cz/2021/09/21/reklamni-a-darkove-predmety-jako-ucinny-marketingovy-nastroj/
Dřevostavby a jejich výhody a nevýhody
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 12. 10. 2021 6:44
- Zobrazeno: 137
Dřevostavby se stávají rok od roku stále oblíbenějšími. Hlavními důvody, proč se při stavbě rodinných domů lidé rozhodují pro dřevostavbu, bývá cena a rychlost výstavby. Dřevěné domy mají řadu dalších výhod, ale i nevýhody oproti stavbám zděným.
Už jsme se zmínili o hlavních výhodách, kterými jsou cena a rychlost výstavby. Dřevo výborně tepelně izoluje a přitom je lehké, pevné, pružné a prodyšné. Ze dřeva lze při použití vhodných izolačních materiálů stavět i nízkoenergetické nebo pasivní domy, jejichž náklady na vytápění jsou výrazně nižší než u domů splňujících současné požadavky na zateplení.
Dřevostavby jsou také mnohem ekologičtější než zděné domy. Na zpracování dřeva je potřeba tři až pětkrát méně energie než u ostatních stavebních materiálů. Při stavbě dřevěných domů vzniká také mnohem méně odpadu, který lze navíc jednoduše likvidovat. Nezanedbatelnou výhodou dřevostaveb je také to, že lze stavět v kteroukoliv roční dobu.
Při dobré tepelné izolaci obvodových stěn je velkou výhodou z pohledu vnitřního klimatu povrchová teplota stěn. V interiéru s chladnými stěnami při teplotě 20˚C máme pocit chladu, a proto požadujeme vyšší teplotu vzduchu. V interiéru s teplými stěnami při teplotě 20˚C máme pocit vyššího tepla vzduchu a teplota je dostačující.
Dřevostavby mají řadu výhod, ale oproti zděným stavbám mají i určité nevýhody. Největším problémem je vlhké prostředí, ve kterém špatně ošetřené dřevo degraduje. Přestože má dřevo dobré tepelněizolační vlastnosti, špatně izoluje hluk. Další nevýhodou je velmi malá akumulační schopnost. Vnitřní prostor se po zatopení rychle ohřeje, ale po vypnutí topení rychleji chladne.
Pokud si nejste jisti, zda dřevostavbu či zděný dům, kontaktujte naši společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Podrobně s vámi prokonzultujeme výhody a nevýhody jednotlivých staveb s přihlédnutím na velikost domu, místo realizace, předpokládaného zateplení i finančních možností.
http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/vystavba-rodinnych-domu/
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/2021/09/21/drevostavby-a-jejich-vyhody-a-nevyhody/
Na ochranu sluchu si může zvyknout každý
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 12. 10. 2021 6:42
- Zobrazeno: 138
Každodenní namáhání našeho sluchu může vést až k nedoslýchavosti způsobené hlukem. Hluk navíc představuje stres pro celý lidský organismus. Základní ochranou sluchu jsou ušní zátky.
Lidé mají různý zvukovod, je to téměř stejné jako u otisku prstů. Proto je velice důležité při výběru ušních zátek zvolit správnou velikost a správný tvar. Výběr nevhodné velikosti může vést k enormní ztrátě hodnoty útlumu a nepříjemnému pocitu při nošení. Příliš velké zátkové chrániče nemusí sedět dostatečně hluboko ve zvukovodu a tím nelze docílit požadovaného výkonu tlumení. Navíc to vede k nepříjemnému pocitu při nošení. Příliš malé zátkové chrániče sice mohu být pociťovány příjemně, ale může docházet k netěsným místům a tudíž opět není dosaženo maximálního výkonu tlumení. Ideálně vyzkoušejte vždy dvě velikosti. Díky ušním zátkám uvex com4-fit a uvex x-fit je pokryta většina různých zvukovodů. Při správnému tlumení je izolován škodlivý hluk, ale důležité výstražné signály jsou přesto slyšitelné a vnímání řeči zůstává zachováno.
Pod značkou uvex nejdete širokou nabídku zátkových chráničů sluchu a mušlových chráničů sluchu pro použití v různě hlučném prostředí.
Se správným výběrem chráničů sluchu pro konkrétní pracoviště pomůžou zkušení pracovníci společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou.
Společnost UVEX Safety CZ, k.s. je dodavatelem veškerých ochranných pracovních pomůcek značky uvex špičkové kvality na český trh.
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochrana-sluchu/
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochrana-sluchu/4883/jednorazove-usni-zatky-uvex-x-fit/
https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/na-ochranu-sluchu-si-muze-zvyknout-kazdy/
Mystery shopping odhaluje realitu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 1. 9. 2021 7:59
- Zobrazeno: 150
Mystery shopping (neboli fiktivní nákup) je metoda průzkumu trhu, jenž umožňuje odhalit realitu zákaznického servisu zejména v maloobchodě.
Mystery shopping je možné provádět jak u vlastní prodejny, tak i u prodejen konkurenčních firem za účelem zjištění kvality služeb a přístupu a schopnostech prodávajících. Formu tohoto průzkumu provádí mystery shopper – fiktivní nakupující.
Pokud mystery shopper provádí průzkum osobní návštěvou formou běžného nákupu, požaduje i atypické úkony, tak aby co nejpodrobněji otestoval znalosti a dovednosti prodávajících a jejich přístup k zákazníkovi.
Základními body výzkumu při mystery shoppingu bývá profesionalita personálu, první dojem, jak se zákazník cítí, poskytované služby a způsob řešení nestandardních situací. Základní prvky, na které se fiktivní nakupující zaměřuje, je: jak dlouho trvá, než si zákazníka někdo všimne, způsob pozdravu, otázky prodavače, aby mohl doporučit vhodný produkt, prodejní argumenty, odborné znalosti, způsob předvedení zboží, doporučení dalších produktů. Hodnocen je také vzhled, čistota a uspořádání prodejny, firemní oblečení prodávajících a jejich označení jmenovkou. Při svém průzkumu mystery shopper ověřuje i profesionalitu prodávajících při vyřizování reklamace, možnost doručení zboží, termín dodání apod.
Profesionálně provedený mystery shopping odhalí reálné informace, které je nemožné získat jinými metodami. Osobní jednání může být doplněno dalšími způsoby komunikace – např. telefonickým kontaktem (mystery calling) nebo e-mailovým kontaktem (mystery mailing).
Pokud máte zájem ověřit schopnosti svých zaměstnanců – prodávajících, odhalit jejich případné chyby v komunikaci a v poskytování informací a služeb zákazníkům, využijte služeb profesionální firmy zajišťující mystery shopping – společnosti ANERI s.r.o. z Liberce.
Firma ANERI pro vás zajistí kompletní průzkum a zpracuje závěrečnou analýzu. Samotnou analýzou práce však nemusí končit. Společnost ANERI je připravena poskytnout lektory a kouče, kteří pomohou prodávajícím zefektivnit práci a zlepšit prodejní výsledky.
https://www.aneri.cz/sluzby/marketingova-strategie/
https://www.aneri.cz/2021/09/01/mystery-shopping-odhaluje-realitu/
Zateplení domu – izolace na izolaci
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Dům, byt, zahrada
- Vytvořeno 1. 9. 2021 7:58
- Zobrazeno: 152
S nárůstem cen energií v 90 letech mnozí vlastníci domů své objekty zateplovali. Ovšem tloušťka zateplení v té době se pohybovala od 50 do 90 milimetrů, což současným standardům již zdaleka neodpovídá. Řešení existuje.
Pokud se majitel domu rozhodne pro zateplení, které odpovídá současným normám, potřebuje izolační materiál síly 140 až 200 mm (v případě pasivního domu až 300 mm). Dobrou zprávou je, že demontáž stávajícího zateplení ve většině případů není potřeba a dozateplení lze řešit nalepením další izolační vrstvy na izolaci stávající. Předem je nutné provést důkladnou revizi – jaký byl použit izolant a jaká je celková pevnost současné fasády. Posuzuje se zejména přídržnost k podkladu a pevnost omítky (zda se nerozpadá). Důležité je také dodržet veškeré platné předpisy včetně požárních.
Revizi současného stavu a návrh způsobu samotné instalace by měl vždy řešit odborník. V současné době už existují i systémy, kde není nutné celé souvrství prokotvovat.
Pokud uvažujete o dozateplení svého domu, kontaktujte společnost Stav Agency s.r.o. z Liberce. Odborně proškolení pracovníci této společnosti s bohatými zkušenostmi se zateplováním posoudí stav vašeho současného zateplení a doporučí nejvhodnější řešení.
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zateplovani-budov/
http://www.stav-agency.cz/stavebni-cinnost/rekonstrukce-objektu/
http://www.stav-agency.cz/2021/09/01/zatepleni-domu-izolace-na-izolaci/
Rukavice chránící před mechanickými riziky
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Obchody, podnikání
- Vytvořeno 1. 9. 2021 7:57
- Zobrazeno: 146
Značka uvex nabízí širokou škálu rukavic, které uživatele maximálně chrání před mechanickými riziky i před dalšími riziky.
Efektivní ochrana rukou znamená perfektní vyváženost mezi spolehlivou ochranou a příjemným pocitem při nošení – neboť ochranné rukavice mohou plnit svou funkci jen tehdy, pokud budou nošeny. uvex nepřetržitě vyvíjí inovativní technologie vláken a povrstvení.
Při každodenním používání má zásadní význam vztah mezi odolností proti proříznutí a roztržení. Pokud je požadované úrovně ochrany proti proříznutí dosaženo díky vysoké koncentraci skleněných vláken, může to nepříznivě ovlivnit odolnost proti roztržení. Techniky používané ke kombinování materiálů, jako jsou skleněná a ocelová vlákna, jsou určující pro pohodlí a přijatelnost pro uživatele. Pokožka smí přijít do styku pouze s vlákny, která jsou nedráždivá, přičemž vlastnosti jako cit při úchopu či usazení se znovu mění po aplikaci povrstvení. Povrstvení také musí být vysoce odolné, aby byla zajištěna nákladová efektivita.
Správný výběr rukavic pro dané pracoviště zaručí maximální ochranu pracovníka a díky pohodlí není snížen jeho pracovní výkon. S výběrem vhodných rukavic pro konkrétní použití pomohou proškolení pracovníci společnosti UVEX Safety CZ, k.s. z Rychnova nad Kněžnou. Právě společnost UVEX Safety CZ, k. s. je dodavatelem kompletního sortimentu ochranných pracovních pomůcek značky uvex na český trh.
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/
https://www.uvex-safety.cz/cs/produkty/ochranne-rukavice/?f=984
https://www.uvex-safety.cz/cs/media/clanky/rukavice-chranici-pred-mechanickymi-riziky/
SEX PRÁCE INZERCE ZDARMA
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Erotika, Sex
- Vytvořeno 26. 7. 2021 12:19
- Zobrazeno: 321
Na českém internetu takřka neexistuje dobý inzertní portál, zaměřený na erotické služby, nabídky a poptavky.
Nově jsem spustili Inzerní portál, s inzercí zdarma na skvělé doméně https://sincity.cz/
Jak zviditelnit e-shop?
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Počítače, IT, grafika
- Vytvořeno 28. 7. 2020 6:51
- Zobrazeno: 273
Každý majitel e-shopu chce získávat stále nové zákazníky a mít tak velké množství kupujících. Aby noví zákazníci e-shop našli a následně se vraceli, je potřeba pro to neustále něco dělat.
Už samotná webová stránka internetového obchodu je jakousi vstupní branou. Vizuální stránka je velice důležitá. Potenciálního zákazníka určitě spíš zaujme moderní web odpovídající současným trendům než stránky z období prvních e-shopů. Dalším předpokladem úspěchu je přehlednost a snadná orientace. Nutností je také správný popis nabízeného zboží, kvalitní text a přehledné roztřídění do jednotlivých kategorií. Hlavní strana musí být vyzývavá s kvalitními fotografiemi a podněcující k další akci. Je samozřejmostí, že web musí být živý a novinky a akční nabídky jsou neustále aktualizovány. Zmapováním pohybu uživatelů e-shopu lze odhalit slepá místa webu a přizpůsobit design stránek požadavkům zákazníků. Bez kvalitního webu se úspěšný e-shop neobejde.
Pokud nejste s vaším e-shopem spokojeni, kontaktujte naši společnost ANERI s.r.o. Poradíme vám nejen s podobou webu, ale pomůžeme vám i s propagací vašeho e-shopu. Je celá řada možností, jak váš e-shop podpořit. Od sociálních médií přes e-mailové kampaně, optimalizace pro vyhledávače, reklamní sítě a další marketingové aktivity. Zkuste nezávazně kontaktovat naši společnost ANERI s.r.o. Jsme přesvědčeni, že vám budeme moc poradit, jak oživit váš e-shop.
https://www.aneri.cz/sluzby/firemni-poradna/
Při zateplování domu nezapomínejte na střechu
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Auto, Moto, Doprava
- Vytvořeno 28. 7. 2020 6:49
- Zobrazeno: 326
Při zateplování domu majitelé řeší výměnu oken a zateplení fasády a zateplení střechy opomíjejí.
Je důležité si uvědomit, že střechou může unikat spousta energie a tím i mnoho peněz.
Pokud není střecha kvalitně zateplena, jsou v podkroví v letních měsících velmi vysoké teploty a v zimním období zde je velká zima nebo musíme vynakládat mnoho energie na vyhřátí těchto prostor.
Špatně provedená či nedostatečná tepelná izolace střechy se v zimě projevuje odtáváním sněhu mezi krokvemi nebo naopak přímo na krokvích.
Rychlý vývoj tepelně izolačních materiálů nabízí více možností, jak střechu zateplit. Kvalitní izolace s velmi nízkým součinitelem tepelné vodivosti umožňuje docílit kvalitního zateplení podkroví i při relativně nízké tloušťce izolace.
Zejména u starších domů je před instalací izolace nutné posoudit aktuální stav střešní konstrukce. Určitě se nevyplatí zateplovat narušenou střešní konstrukci.
Se zateplením střechy by se každý majitel měl poradit s odborníkem.
Pokud o zateplení podkroví uvažujete, kontaktujte společnost Stav Agency s.r.o. v Liberci. Zkušený pracovník přímo ve vašem domě odborně posoudí stav střešní konstrukce a navrhne optimální způsob řešení tepelné izolace včetně doporučení nejvhodnějšího materiálu. Společnost Stav Agency spočítá také náklady na zateplení a v případě zájmu provede kompletní realizaci.
http://www.stav-agency.cz/scsdc/
http://www.stav-agency.cz/scsdc/zatepleni-strechy/
http://www.stav-agency.cz/2020/07/21/pri-zateplovani-domu-nezapominejte-na-strechu/
Každý muž sa môže cítiť ako HERKULES
Podrobnosti- Podrobnosti
- Kategorie: Cestování a pohostinství
- Vytvořeno 15. 7. 2020 8:51
- Zobrazeno: 265
Ďalšia špecialita - pivný kúpeľ
Pivný festival, Vínny festival, tanec...
Bohaté možnosti strávenia voľného času
Viac informácií na: www.kupele-bj.sk
Další články...
- Hráči pokeru a návštěvníci kasin najdou vše na jednom místě v nové aplikaci
- Dobré PR je konkurenční výhodou
- Pomůžeme vám minimalizovat energetické ztráty vašeho domu
- Kvalita povrstvení zorníků je pro ochranné brýle zásadní
- Máte webové stránky opravdu kvalitní?
- Zateplení a hydroizolace plochých střech
- Brýle s ochranou proti zamlžení vhodné ke sterilizaci
- Jaká je souvislost mezi inzercí na internetu a získáváním zpětných odkazů pro váš web?
- Proč zateplit dům?
- Rukavice uvex chránící proti mechanickým rizikům