9 items tagged "dopravci"

Výsledky 1 - 9 z 9

TIMOCOM roste ve dvouciferných číslech: Digitální řešení pro svět dopravy jako motor vývoje

Počty uživatelů systému pro chytrou logistiku dosahují nových rekordů.

Erkrath, 14.03.2019 – TIMOCOM pokračuje v růstu. Více pohybu zaznamenal tento provozovatel systému pro chytrou logistiku v uplynulém roce nejen ve své burze nákladů. Největší skok TIMOCOM, jako IT firma působící v celé Evropě, dosáhla s aplikacemi na digitalizaci managementu zakázek v logistice.

Počet uživatelů, kteří vyřizují své přepravy digitálně pomocí IT systému, vzrostl v uplynulém roce na 130.000 a dosáhl tak nového vrcholu (2017: 127.000). Obrat se v roce 2018 zvýšil celkem o deset procent, nárůst činil 6,7 milionů euro na celkových 74,6 milionů euro. IT firma v současnosti čítá 43.000 zákazníků (2017: 40.000).

„Krok od dopravní k systémové platformě přináší ovoce“, komentuje nyní zveřejňovanou roční bilanci Gunnar Gburek, mluvčí společnosti TIMOCOM. „Naši zákazníci dnes u TIMOCOM najdou všechno, co k digitálnímu propojení partnerů a procesů v logistice potřebují.“

Počet přepravních zakázek, které zákazníci digitálně vyřídili s pomocí aplikace TC Transport Order, se od spuštění v roce 2017 zpětinásobil a v současnosti činí 60.869 zakázek (2017: 12.900 přepravních zakázek). Aplikace umožňuje zákazníkům, aby své procesy se všemi zúčastněnými aktéry řídili pouze prostřednictvím jednoho systému bez nutnosti použití dalších médií, a to od poptávky na dopravu přes zadání objednávky až po vystavení faktury. Velmi intenzivně byly využívány aplikace pro optimalizaci tras nebo na zjišťování aktuální polohy vozidel: Bylo vypočteno 32,7 milionů tras, sledováno bylo 133.295 plně naložených nákladních vozidel.

Také v aplikaci burzy nákladů, základního stavebního kamene firmy založené v roce 1997, došlo v uplynulém roce k velkému nárůstu. Počet nabídek nákladů a volných vozů vzrostl na celkových 93,9 milionů (rok 2017: 90,7 milionů).

K tomu přibyla další rozhraní k telematickým systémům. V současnosti je na TIMOCOM zastoupeno 245 poskytovatelů telematiky, ještě v roce 2017 to bylo 230 poskytovatelů. Rekordu bylo dosaženo i v personální oblasti s 508 zaměstnanci (2017: 460) 30 různých národností. 

Více informací o TIMOCOM naleznete na www.timocom.cz.

Jakou částku mohou dopravci ušetřit při nákupu zboží a služeb?

Jedním z cílů každého podnikatele je snižovat provozní a investiční náklady. Provozovatelé silniční nákladní dopravy mají možnost snížit své výdaje, pokud budou nakupovat prostřednictvím sdružení TruckAlliance.

Díky spolupráci s TruckAlliance může malý či středně velký dopravce nakupovat za ceny, za které nakupují pouze velcí dopravci. Principem fungování TruckAlliance je sdružování nákupních požadavků jednotlivých dopravců. Sdružení nákupních požadavků umožňuje dosáhnout levnějších nákupů u smluvních partnerů.

Každý nový zájemce o členství v tomto sdružení si může nechat vyčíslit možné úspory za své provozní a investiční náklady. Díky vlastnímu know-how TruckAlliance bezplatně zpracuje jednoduché porovnání vybraných položek provozních nákladů firmy. Výstupem tohoto porovnání je vyčíslení možných úspor. Úspory se obvykle pohybují v jednotkách až v desítkách jednotek procent.

Přestože je sdružení TruckAlliance určeno zejména pro silniční nákladní dopravce, mohou služeb tohoto sdružení využívat i firmy, provozující vlastní vozový park.

http://www.truck-alliance.cz/cz/kalkulator-uspor

http://www.truck-alliance.cz/cz/o-nas

http://www.truck-alliance.cz/cz/reseni-pro-dopravce

 

TruckAlliance šetří dopravcům náklady

Nákupní aliance TruckAlliance je volným sdružením dopravců, kteří jejím prostřednictvím mohou ušetřit při nákupu komodit, služeb i vybraných produktů.

Sdružení TruckAlliance je především určeno pro dopravce v oblasti nákladní silniční dopravy a pro firmy provozující nákladní automobily a autobusy nebo pro provozovatele stavební, zemědělské a lesnické techniky.

Sdružením nákupních požadavků jednotlivých členů aliance lze dosáhnout levnějších nákupů u smluvních partnerů TruckAlliance. Díky těmto sdruženým velkoobjemovým nákupům dosahuje i menší dopravce nízkých nákupních cen, kterých jinak dosahují pouze velké dopravní společnosti. 

Členství ve sdružení TruckAlliance nezavazuje k žádným nákupům. Každý člen si stále zachovává

plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. Úlohou TruckAlliance je zejména dojednávání výhodných nákupních podmínek a plnění úlohy koordinátora a zprostředkovatele. V současné době je nákupní síla této aliance již velice významná a díky neustálému rozšiřování počtu členů a tím i nárůstu sdružených obchodů se nákupní síla TruckAlliance neustále posiluje a nákupy jsou realizovány stále výhodněji.

TruckAlliance nepřináší svým členům žádná rizika a ani je neomezuje v jejich rozhodovacích právech. Členství v této alianci nabízí i malým dopravcům silnou vyjednávací pozici a přináší zejména možnost významných úspor při nákupu komodit i vybraných produktů.

http://www.truck-alliance.cz/cz/princip-fungovani-truckalliance

http://www.truck-alliance.cz/cz/poslani-a-cile-truckalliance

Chytrý dopravce

Chytrý dopravce je název e-shopu, který je určen zejména pro provozovatele nákladních automobilů, stavebních, zemědělských a lesnických strojů.

Nákupem prostřednictvím tohoto internetového obchodu odpadají zákazníkům starosti s výběrem dodavatele a proces vyjednávání cenových a logistických podmínek. E-shop Chytrý dopravce je napojen na skladové zásoby jednotlivých výrobců, a tak má každý zákazník dokonalý přehled o stavu zboží na skladech. Cenová nabídka zboží je srovnatelná s cenami, za které nakupují velké firmy dosahující velkých objemů nákupu. Další výhodou pro zákazníky je to, že mohou různé druhy zboží objednat u jednoho dodavatele. Zboží je samozřejmě dodáváno na fakturu včetně nákupu v režimu náhradního plnění.

Nákupní proces v e-shopu Chytrý dopravce je stejný, jako jsou zákaznici zvyklý v ostatních internetových obchodech. Pracovníci obchodu se starají o vyřízení objednávky, následnou komunikaci i vyřízení případné reklamace. Rozdíl spočívá pouze ve způsobu doručení. Zboží je k zákazníkovi doručováno dopravou e-shopu přímo ze skladu výrobce. Tím se výrazně snižují náklady na převoz zboží do skladu e-shopu i náklady na provoz takového skladu.

E-shop Chytrý dopravce provozuje společnost TruckAlliance. Díky významné nákupní síle společnosti TruckAlliance mohou jejím prostřednictvím a prostřednictvím e-schopu Chytrý dopravce za výhodné ceny nakupovat i malé a střední firmy.

http://www.chytrydopravce.cz/

http://www.chytrydopravce.cz/o-firme_p2.html

 

Společné nákupy dopravců

Společný nákup je zejména pro střední a menší dopravce nová cesta, jak snížit náklady při nákupu zboží a služeb.

Službu společný nákup poskytuje dopravcům sdružení TruckAlliance. Členové této největší nákupní aliance dopravců mají možnost nakupovat komodity, zboží a služby za zvýhodněných podmínek.  

Díky společnému nákupu docílí i menší odběratelé cen, za které jinak nakupují pouze velkoodběratelé. Princip je jednoduchý a spočívá ve spojení nákupních požadavků menších firem do jedné souhrnné poptávky.

Realizaci společných nákupů zajišťuje aliance dopravců TruckAlliance. Zájemce uplatní u TruckAlliance svůj požadavek a veškerou další činnost spojenou se zajištěním nejvýhodnějšího nákupu zajišťuje aliance. TruckAlliance následně přineseme výhodné nabídky a finální rozhodnutí, zda se obchod zrealizuje, je na rozhodnutí zájemce.

Výběr nejvhodnějších dodavatelů je realizován dvěma možnými způsoby. Buďto přímým nákupem zboží či služeb za zvýhodněné velkoodběratelské ceny u ověřeného dodavatele nebo prostřednictvím e-aukce formou aliančního nákupu.

Každý dopravce může nezávazně a zdarma vyzkoušet svůj první společný nákup. Stačí, pokud se zaregistruje a stane se členem TruckAlliance. Svým členstvím se k ničemu nezavazuje a může čerpat veškeré výhody spojené s členstvím v této alianci.

http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb

http://www.truck-alliance.cz/cz/reseni-pro-dopravce

 

E-aukce pro dopravce

Nákup prostřednictvím e-aukce (elektronické aukce) je přímou cestou ke zvýšení efektivity nákupu a snížení výdajů za nakupované komodity, zboží a služby.

E-aukce je internetová aplikace, prostřednictvím které nakupující může v reálném čase zapojit do on-line výběrového řízení více dodavatelů. Na základě přesné specifikace poptávaného produktu či služby a stanovení dodacích podmínek nakupujícím předloží dodavatel svoji cenovou nabídku. V průběhu elektronické aukce může každý dodavatel reagovat na konkurenční nabídky a upravovat svoji cenovou nabídku.

Nákup prostřednictvím elektronické aukce má řadu výhod. Jedná se zejména o snížení cen, transparentnost výběrového procesu, snížení nákladů a zkrácení času při výběru dodavatele, získání přehledu o nabídkách jednotlivých dodavatelů a také pohodlí pro nakupujícího.

Pro autodopravce je určena elektronická aukce Truck Tendr. Cílem je poskytnout dopravcům takovou službu, která by velkým dopravcům zjednodušila výběr nejvhodnějších dodavatelů a menším dopravcům umožnila takové nákupní podmínky a zejména ceny, jaké mají velcí odběratelé.

Provozovatelem elektronického aukčního portálu Truck Tender je společnost TruckAlliance s.r.o.

TruckAlliance je první a největší nezávislou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.

http://www.truck-alliance.cz/cz/nabidka-sluzeb

http://www.truck-alliance.cz/

http://www.truck-alliance.cz/cz/o-nas

 

Dopravci mohou ušetřit finanční prostředky

Dopravci a provozovatelé vozových parků mohou ušetřit nemalé finanční prostředky při nákupu komodit, výrobků a služeb, bez kterých nemůžou podnikat.

Neznamená to, že by dopravci měli nakupovat levnější zboží a služby nižší kvality. Jestliže dopravci a provozovatelé vozových parků nakupují prostřednictvím TruckAlliance, mohou ušetřit nemalé finanční prostředky za zboží a služby, které nakupují. Díky svým klientům má dnes TruckAlliance velice významnou nákupní a vyjednávací sílu na trhu.

TruckAlliance pomáhá snižovat náklady zejména při nákupu komodit (pohonné hmoty, elektřina, zemní plyn), nákupu služeb (pojištění, finanční služby, telekomunikace apod.) a nákupu vybraných výrobků (dopravní technika, pneumatiky, náhradní díly, provozní kapaliny apod.). Nákup je prováděn buďto individuálně pro jednotlivé firmy zvlášť, nebo formou aliančních (sdružených) nákupů současně pro více zákazníků TruckAlliance na základě jejich konkrétních poptávek. Při realizaci nákupů a vyjednávání s dodavateli využívá TruckAlliance vlastní softwarové řešení TruckTender pro elektronické nakupování a tendrování výhodnějších cen formou e-aukce.

Spoluprací s TruckAlliance se nikdo nezavazuje k povinnému nákupu. Všichni klienti TruckAlliance si zachovávají plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. TruckAlliance plní zejména roli vyjednávače, koordinátora a zprostředkovatele obchodu.

Dnes má TruckAlliance díky svým zákazníkům významnou nákupní sílu na trhu a je de facto jedinou skutečnou nákupní aliancí pro dopravce v České republice.

http://www.truck-alliance.cz/cz/reseni-pro-dopravce

 

Pojištění pro autodopravce

Kvalitní pojištění je pro autodopravce nezbytnou nutností. Výhodné jsou komplexní pojistné programy určené přímo pro provozovatele vnitrostátní i mezinárodní přepravy zboží.

Riziko poškození, zničení či odcizení přepravovaného zboží neustále roste. Řada dopravních společností se svou činností často dostává nad rámec běžných přepravních služeb. Dopravci leckdy zajišťují mimo dopravy i skladování, třídění a kontrolu zboží, manipulaci, spedici, celní odbavování a řadu dalších služeb souvisejících přímo či nepřímo s přepravou zboží a zasilatelstvím. Je zcela běžné, že dopravci ve svém pojištění chtějí mít zahrnuta i rizika spojená s kabotáží, inventurními rozdíly, odcizením nákladu či odpovědnost za škodu způsobenou třetím osobám i pojištění majetku.

Řada pojišťoven nabízí pojistné programy, které zahrnují široký záběr pojistných rizik. Pro dopravce však bývá velmi složité vybrat si z nabídek pro něj právě tu nejvýhodnější. Řešením může být využití služeb odborných firem zabývajících se zprostředkováním pojištění. Takováto firma provede nejprve dokonalou analýzu současného stavu dopravní společnosti, seznámí se s možnými riziky a požadavky klienta. Zprostředkovatel pojištění následně zrealizuje odborné poptávkové řízení u pojistitelů nejen v ČR, ale i v zahraničí. Následně je dopravci předložen návrh řešení.

S kvalitním pojištěním mohou autodopravci klidněji spát

Specifická rizika, která přináší podnikání v autodopravě, vyžadují speciální pojištění, které zahrnuje krytí veškerých škod způsobených při dopravě.

Každý dopravce přejímá odpovědnost za svěřený náklad. Dopravcům se určitě vyplatí rozšířit své základní pojištění převzatých věcí za účelem přepravy o pojištění při pohřešování zásilky, krytí odpovědnosti za škody během skladování, nakládky a vykládky zboží. V současnosti lze připojistit kabotáž, manipulaci se zbožím, celní služby, inventurní rozdíly i pojištění odpovědnosti dopravce za škodu z překročení dodací lhůty při mezinárodní přepravě či škody způsobené hrubou nedbalostí.

Specifická rizika přináší přeprava zboží speciálními vozidly (cisternové a chladírenské vozy, vozy na stěhování nábytku či přepravu vozidel apod.). Dopravci využívající k zajištění přepravy zboží speciální vozy by měli své pojištění rozšířit i o krytí rizik spojených s těmito speciálními vozy.

Pokud se vrátíme k pojištění rizika při pohřešování zásilky, mělo by zahrnovat krádež vloupáním, loupežné přepadení i zpronevěru nákladu. Vzhledem k narůstajícím případům zpronevěry zásilek falešnými dopravci (často nazývanými fantomoví dopravci) by mělo pojištění zpronevěry nákladu zahrnovat i tato rizika.

Pojištění odpovědnosti zasilatele a dopravce zajišťujícího vnitrostátní přepravu řeší pojistné smlouvy uzavřené v souladu s Obchodním zákoníkem. Pojistné smlouvy o mezinárodní přepravě jsou uzavírány v souladu s Úmluvou o přepravní smlouvě v mezinárodní silniční nákladní dopravě CMR.

Pro každého pojištěného dopravce a zasilatele, který řeší pojistnou událost, je důležitá rychlost a nenáročnost likvidace škodných událostí.

Pro dopravce mající uzavřené pojištění prostřednictvím společnosti EKONSERVIS - CZ  s.r.o. řada nepříjemných starostí při řešení škodných událostí odpadá. Již při uzavírání pojistky odborně proškolení pracovníci poradí, jaký rozsah je pro konkrétní přepravní společnost nejvhodnější a nejekonomičtější. Při samotné likvidaci škodné události pracovníci společnosti EKONSERVIS–CZ zajistí za pojištěného prohlídku likvidátorem pojišťovny, nahlásí pojistnou událost na pojišťovně a v pravidelných cyklech kontrolují postup likvidace až po výplatu odškodnění. Při komplikovaných případech zajistí právní zastoupení. 

http://www.ekonservis.cz/pojisteni/

 

 

EasyTagCloud v2.4 Free
   
   
   
Dálniční známka CZ

Dálniční známka pro české dálnice online k zakoupení.

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Levné ubytování Praha

Levná ubytovna a penzion Praha. Ubytování od 130 Kč

Azyl pro Milence Praha

Luxusní azyl pro milence v centru Prahy 8.

Dárek pro Inženýra

Linux tričko, nerd tričko, cool tričko, IT tričko, Geek tričko.